Kebaikan Business Cards

Business cards telah digunakan sekian lama untuk mempromosikan diri seseorang dan memberikan maklumat tentang business, alamat kedai, dan cara untuk dihubungi. Namun sehingga kini, business cards masih lagi merupakan salah satu cara yg digunakan oleh ramai orang untuk mempromosikan diri dan business mereka.



Advertising
Business cards digunakan sbg satu kaedah utk mewakili business anda dari segi ayat dan design. Business cards yg di design dgn menarik dpt menarik perhatian penerimanya dan boleh memberikan kesan pd tanggapan seseorang pd business anda.

Credibility
Business cards dpt menggambarkan kewibawaan business anda, kejujuran dan memberikan kepercayaan kpd customer dgn anda memberikan maklumat spt nama , no telefon dan alamat kedai. Bukan shj business card ini memberikan kesan pd reputasi dan kredibiliti company anda, customer mungkin lupa atau tidak tahu cara utk hubungi anda tanpa proper business cards.

Convenience
Business cards nie biasanya bersaiz kecil dan mudah utk disimpan didlm dompet atau purse seseorang. So, chances business anda utk dihubungi adalah tinggi jika seseorang itu memerlukan khidmat atau barang yg anda tawar.

Utk design business cards yg berkualiti dgn harga yg berpatutan, sila hubungi designer Kay - 0179719115 (Call, SMS, Whatsapp, Wechat, etc)

Facebook - https://www.facebook.com/KayHelenastudio
Blog - http://kayhelenastudio.blogspot.com
Email - kayhelenastudio@gmail.com


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author